Cum comand
Ai la dispozitie 2 modalitati de a comanda:
1. Comanda online
2. Comanda prin email
Comanda Online
1. Selecteaza produsul , da click pe imagine, selecteaza marimea dorita, apoi apasa butonul „Adauga in cos”.
2. Apasa „Finalizare comanda” si, daca esti autentificata, va apare adresa de Livrare.
Daca vrei sa alegei si alt produs, apasa „Continua cumparaturile”.
Daca vrei sa plasezi comanda, apasa „Finalizare comanda”, iar in fereastra urmatoare primesti costul total cat si costul de transport. Daca esti de acord, trebuie sa apesi „Finalizare Comanda”.
Daca nu ai un cont INNES Atelier, completeaza campurile din formularul „Date livrare si facturare”. Daca deja ai un cont poti sa te autentifici, folosind adresa de email si parola pe care ai folosit-o la crearea contului, iar datele de livrare si facturare vor aparea automat.
Comanda prin email
Pentru a comanda trimite un email la adresa comenzi@innesatelier.ro care sa contina:
– codul produsului/produselor
– numarul de bucati
– masurile: bust, talie, sold, lungime
– date de contact: nume, numar de telefon
– date de livrare: numele destinatarului, numar de telefon si adresa de expeditie
– date de facturare: nume, adresa, CNP
Modalitati de plata
1. Plata Numerar la livrare este o plata ce se face la curier, fiind o modalitate ce permite achitarea integrala a comenzii la momentul sosirii. Eliberarea chitantei se face de catre firma de curierat.
2. Plata online se referă la plata cu cardul pe internet. Plata online presupune introducerea datelor de pe card (numar card, nume detinator card, cod CVV) in magazinul online si autorizarea tranzactiei.
ATENȚIE! Niciodată nu va fi solicitat codul PIN.
Cum platesc online?
Selectezi plata online în pasul comenzii. La apasarea butonului de trimite comanda, vei fi redirectionat catre platforma EuPlătesc pentru a efectua plata comenzii.
In noua fereastra EuPlătesc vei completa datele cardului tau si apasa butonul Plateste. Tranzactia urmeaza sa fie confirmata printr-un e-mail pe adresa asociata comenzii de pe innesatelier.ro.
In cazul in care plata nu se confirma, vei primi o instiintare. Nu se percepe comision suplimentar pentru tranzactii. Pentru garantarea sigurantei tranzactiilor, INNES Atelier folosește platforma EuPlătesc.
Livrarea
Termenul de livrare este de 7-10 zile lucratoare din momentul confirmarii comenzii
In cazul in care un produs necesita un termen de executie mai lung si nu poate fi livrat in acest termen, clientul va fi anuntat si se va stabili termenul de livrare.
Livrarea se face exclusiv prin curierat rapid, oriunde in tara, contra unei taxe
– Bucuresti 20 lei
– Alte orase 24 lei
Pentru alte localitati, unde Fan Courier nu are puncte de desfacere, se percep kilometrii suplimentari.
Livrarea se face de luni pana vineri intre orele 09-17:00.
Returul produselor
Returnarea produselor
Daca, din orice motiv, nu esti multumita de produsele comandate (produse cu masuri standard S M L), le poti returna fara probleme. Este necesar sa anunti intentia de retur in 7 zile de la primirea coletului folosind adresa de e-mail: comenzi@innesatelier.ro si sa ne specifici datele tale de contact (numele si numarul de telefon), iar un reprezentant innesatelier.ro va raspunde solicitarii tale in termen de 2 zile lucratoare.
Potrivit legislatiei in vigoare (Ordonanta de Urgenta 34/2014), privind produsele achizitionate la distanta, ai la dispozitie 14 zile lucratoare de la primirea coletului, pentru a returna produsele achizitionate.
Modalitatea de compensare
– inlocuirea produsului cu un altul;
– restituirea contravalorii produsului (in cont bancar) se face in termen de 14 de zile lucratoare de la instiintarea returului. Coletele care sunt trimise catre noi in sistem ramburs nu se vor primi.
In cazul returnarii produselor, costurile de transport tur-retur vor fi suportate de catre client, iar transportul retur se va face prin orice companie de curierat, la alegerea clientului.
Conditii pentru returnarea produselor
– instiintare privind intentia de retur pe adresa de e-mail: comenzi@innesatelier.ro;
– trimiterea coletului prin orice companie de curierat;
– produsul sa se afle in ambalajul original, cu eticheta intacta, impreuna cu toate accesoriile aferente si documentele doveditoare ale achizitiei;
– produsul sa nu prezinte urme de folosire, uzura, spalare. Iti recomandam sa probezi hainele fara machiaj sau deodorant pe corp pentru a preveni deteriorarea sau murdarirea produsului;
Innesatelier.ro isi rezerva dreptul de a refuza retururile care nu se incadreaza in aceasta politica de returnare.
Exceptie:
– daca greseala s-a produs din cauza innesatelier.ro, ne asuman responsabilitatea si vom inlocui produsul. Te rugam sa ai in vedere faptul ca nuantele culorilor difera in functie de dispozitivul de pe care accesezi site-ul (PC, laptop, telefon, tableta etc.)
Returnarea produselor personalizate
In cazul in care clientul cere personalizarea produsului intocmai dupa dimensiunile sale, ne asumam dreptul de a refuza returul coletului, in conformitate cu Art. 10, lit. c, din OG 130/200: (“Consumatorul nu poate denunta unilateral urmatoarele tipuri de contracte”), care prevede: “contractele de furnizare a unor produse executate dupa specificatiile consumatorului sau a unor produse distinct personalizate, precum si a acelora care, prin natura lor, nu pot fi returnate sau care se pot degrada ori deteriora rapid”.
Prin personalizarea produsului se intelege orice masura/dimensiune transmisa de catre client.
Produsele cu masuri XS, L, XL cu dimensiuni personalizate transmise de catre client nu se pot returna.
Daca greseala s-a produs din cauza Innesatelier.ro, ne asumam responsabilitatea si vom inlocui produsul sau va vom realiza altul.
Innesatelier.ro nu isi asuma responsabilitatea pentru masurile transmise gresit de catre clienti, astfel incat produsele rezultate in urma acestor masuratori nu vor fi schimbate, modificate sau returnate, decat contra cost.
Cum să faci un retur
1. Trimite-ne o solicitare de retur pe adresa comenzi@innesatelier.ro
2. Descarca formularul de retur de mai jos si completeaza-l cu datele tale. Asigura-te ca ai trecut contul IBAN pe formular. Restituirea contravalorii se va face in termen de 10-14 zile lucratoare de la instiintarea si expediearea returului.
3. Impacheteaza produsele intr-un colet, ambalajul in care le-ai primit daca este posibil. Te rugăm să te asiguri că eticheta produsului este inclusă în colet impreuna cu formularul de retur.
4. Preda coletul curierului. Poti alege orice firma de curierat pentru restituirea coletului catre noi. Taxele de retur ii revin clientului
5. Vei primi o confirmare în momentul în care returul si rambursul au fost procesate.